FAQ

Een aantal antwoorden op onze veelgestelde vragen

Wie zijn de Hulpjes?

Onze hulpjes zijn zorgvuldig uitgekozen en gescreend voordat ze aan de slag mogen. Zo weet je precies wie je in huis haalt. Naast de vaardigheden kijken we ook naar persoonlijke eigenschappen die passen bij ons concept. Hulpjes zijn voltijd of parttime aan het werk en staan onder contract bij ons

Lijkt het je leuk om hulpje te worden? Stuur ons dan een email: hello@hulpje.nl.

Hoevaak komt Hulpje langs?

Hulpje komt een (basis) of twee (pro) keer per week langs afhankelijk van welk lidmaatschap je hebt gekozen en dat voor een dagdeel op een vaste dag in de week. Het is ook een optie om een aangepast lidmaatschap aan te vragen waar we naar je persoonlijke situatie kijken.

Wat is allemaal inbegrepen in het lidmaatschap?

Het lidmaatschap is wekelijks waarbij jouw boodschappen worden gedaan, kamers worden opgeruimd, planten water, pakketjes bezorgd, vuil buiten, extra diensten ingepland en georganiseerd.

De kosten van de extra diensten zijn niet inbegrepen in het wekelijks lidmaatschap en worden wekelijks gefactureerd. Alle bonnen worden ook bewaard.

Zijn jullie verzekerd?

Wij zijn verzekerd tot €2.5M voor schade. Daarnaast screenen wij alle hulpjes zorgvuldig en is een VOG verplicht.

Hoe werkt de betaling?

Aan het einde van je eerste maand ontvang je een factuur per mail en vanaf dat moment vind er maandelijks een automatische incasso plaats. Als je gebruikt maakt van onze extra diensten aangeboden door onze partners, dan krijg je daar wekelijks een factuur van die ook automatisch worden gefactureerd. Wij bewaren altijd de bonnen van deze extra diensten.

Hoe communiceer ik met Hulpje?

Geef wekelijks via mail aan ons op wat voor extra diensten je gedaan wilt hebben voor komende week. Stuur je geen mail, dan doet hulpje de basis diensten die altijd al inbegrepen zijn zoals kamers opgeruimd, bedden verschoond, planten water, vuil en glas buiten, doekje over meubelen en boodschappen gedaan.

Komt elke week hetzelfde Hulpje langs?

Ja, elke week komt hetzelfde hulpje langs om jouw taken uit te voeren. Op deze manier kan het hulpje zich beter aanpassen aan jouw levensstijl. Als het hulpje een keer niet kan dan regelen wij een vervanging voor die dag op jouw toestemming of we plannen een andere dag in voor die week.

Waarom heeft Hulpje de huissleutels nodig en zijn ze veilig?

Hulpje heeft de sleutels nodig om het huis netjes te maken . Zodra het hulpje klaar is worden de sleutels op kantoor afgeleverd en veilig in onze kluis bewaard.

Wat zijn de prijzen van de extra diensten?

Hulpje werkt samen met lokale partners zodat je vanaf een punt ook gebruik kunt maken van extra diensten zoals maaltijd bezorging, wassen en stomen en oppas. Voor een compleet aanbod van onze diensten kan je ons persoonlijk bellen op 020-341 38 14.

Is er een limiet aan extra diensten wat ik mag aanvragen?

Nee zeker niet! We moedigen je juist aan om zoveel mogelijk gebruik te maken van onze extra diensten. Het doel is juist dat alles makkelijk vanaf een punt voor je wordt geregeld. Houd er rekening mee dat extra diensten buiten het lidmaatschap vallen en wekelijks worden gefactureerd.

Wat is de opzegtermijn?

Wij geloven dat onze diensten het verschil kunnen maken in het leven van mensen. Indien je toch niet tevreden bent kan je wekelijks opzeggen. Het is ook mogelijk om tijdelijk je lidmaatschap te pauzeren.